Είναι ασφαλές να αλλάξω πάροχο;
Η αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας είναι ένα από τα ζητήματα που ολοένα και πιο συχνά απασχολεί τους καταναλωτές το τελευταίο διάστημα. Αυτό συμβαίνει διότι οι εναλλακτικοί πάροχοι έχουν αρκετά ανταγωνιστικότερες χρεώσεις στα τιμολόγια τους, συγκριτικά με την ΔΕΗ, καθώς επίσης παρέχουν και δέσμευση συμβολαίου με την οποία κατοχυρώνεται η τιμή της KWh χωρίς να υπάρχουν μελλοντικές προσαυξήσεις.
Όσον αναφορά την ασφάλεια του καταναλωτη, στην κορυφή της πυραμίδας βρίσκεται η αρμόδια Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) που κύριος σκοπός της είναι να προφυλάσσει τον καταναλωτή κρατώντας ταυτόχρονα υγιή ανταγωνισμό ανάμεσα στους παρόχους.
Αμέσως μετά, ο ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας) έρχεται να διανέμει το ρεύμα στους καταναλωτές και είναι υπέυθυνος για την αντιμετώπιση των βλαβών και τις μετρήσεις ηλεκτρικής ενέργειας.
Στο τελευταίο σκαλοπάτι της κλίμακας βρίσκονται όλοι οι ιδιωτικοί πάροχοι, συμπεριλαμβανομένης και της ΔΕΗ, που απλά κάνουν την τιμολόγηση.
Ο εκάστοτε καταναλωτής μπορεί να επιλέξει πάροχο ανάλογα με τις ενεργειακές του ανάγκες (Ρεύμα και Φυσικό Αέριο) και η διαδικασία αλλαγής γίνεται εύκολα σε διάστημα μερικών ημερών, χωρίς να υπάρξει καμία διακοπή ή αλλαγή στην ποιότητα του ρευμάτος. Η αλλαγή παρόχου δεν επιφέρει καμία οικονομική επιβάρυνση καθώς το ποσό εγγύησης που έχει καταβληθεί στον προηγούμενο πάροχο επιστρέφεται στο ακέραιο μέσω συμψηφισμού στον τελευταίο λογαριασμό. Στις περισσότερες εταιρείες δίνεται η δυνατότητα να εξοφλείται ο λογαριασμός μέσω “Πάγιας Εντολής” εξόφλησης. Στην Protergia, αν πραγματοποιηθεί η επιλογή της εξόφλησης μέσω Πάγιας Εντολής, τότε ο καταναλωτής δεν χρειάζεται να πληρώσει εγγύηση!
Τα δικαιολογητικά για αλλαγή παρόχου είναι:
Σε περίπτωση που χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να μεταβείτε στην ενότητα ¨Συχνές Ερωτήσεις Καταναλωτών¨.
Αν βρήκατε αύτο το άρθρο χρήσιμο κάντε μας ένα like στο facebook ή ένα follow στο instagram!
Ευχαριστούμε!