τι χρειάζεται να γνωρίζει ο καταναλωτής για να..
Συχνές Ερωτήσεις
Πώς μπορώ να αλλάξω πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
Η διαδικασία είναι πολύ απλή, το μόνο που χρειάζεται είναι να υπογράψετε την σύμβαση προμήθειας με την Protergia και να προσκομίσετε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ανά κατηγορία πελάτη (ιδιώτης, επιχείρηση κλπ).
Υπάρχει κάποια χρέωση για την αλλαγή παρόχου;
Φυσικά όχι, δεν υπάρχει καμία χρέωση για την αλλαγή παρόχου.
Τι δικαιολογητικά χρειάζεται να προσκομίσω για να αλλάξω πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας;
Κάθε καταναλωτής που επιθυμεί να αλλάξει πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας θα πρέπει να προσκομίσει τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
Υπάρχει περίπτωση να μείνω χωρίς ρεύμα κατά την διάρκεια αλλαγής παρόχου;
Όχι. Είτε το σπίτι σας είτε η επιχείρησή σας δεν πρόκειται να μείνουν ούτε λεπτό χωρίς ρεύμα. Η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας είναι εγγυημένη από τον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).
Πόσος χρόνος απαιτείται για να ολοκληρωθεί η αλλαγή του παρόχου;
Ο χρόνος που απαιτείται είναι περίπου μια εβδομάδα από την ημέρα που θα υπογραφεί η σύμβαση προμήθειας με την Protergia και εξαρτάται από τoν Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΔΗΕ).
Τι γίνεται η εγγύηση που έχω καταβάλει στη ΔΕΗ;
Η εγγύηση που είχατε καταβάλει σας επιστρέφεται από την ΔΕΗ στον τελευταίο λογαριασμό μέσω συμψηφισμού, ο οποίος αναφέρεται και ως τελικός λογαριασμός.
Ποιος είναι υπεύθυνος για τις μετρήσεις κατανάλωσης;
Αρμόδια υπηρεσία για τις μετρήσεις και τους μετρητές χαμηλής τάσης είναι ο Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) και για τους μετρητές μέσης τάσης ο Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΔΜΗΕ). Στην συνέχεια, αυτές οι μετρήσεις στέλνονται στην Protergia, η οποία εκτελεί την τιμολόγηση.
Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ όταν έχω διακοπή ρεύματος;
Υπεύθυνος για την λειτουργία και την συντήρηση του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας είναι ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ). Σε αυτόν πρέπει να απαυθυνθείτε σε περίπτωση διακοπής ρεύματος.
Παρακάτω αναφέρονται τα τηλέφωνα για τις βλάβες ανά περιοχές δικτύου.
Κάθε πότε θα έρχεται ο λογαρισμός;
Ο λογαριασμός της Protergia εκδίδεται κάθε μήνα. Οπότε θα λαμβάνετε τρεις (3) Έναντι λογαριασμούς και έναν (1) Εκκαθαριστικό. Ως Έναντι ορίζεται ο λογαριασμός που προκύπτει με βάση την εκτιμώμενη κατανάλωση και ως Εκκαθαριστικός αυτός που προκύπτει βάσει καταμετρούμενης κατανάλωσης.
Μπορώ να δω τον λογαριασμό μου ηλεκτρονικά;
Βεβαίως, μπορείτε να έχετε ηλεκτρονική πρόσβαση στον λογαριασμό σας μέσα από την υπηρεσία “myprotergia”. Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά την έκδοση του πρώτου τιμολογίου.
Θα υπάρχουν άλλες χρεώσεις στον λογαριασμό μου;
Στον λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος περιλαμβάνονται και οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις, καθώς επίσης και οι φόροι και τα τέλη που αναλογούν σε όλους τους καταναλωτές. Ανεξάρτητα από τον προμηθευτή που έχετε επιλέξει, τα παραπάνω συνειπράττονται με τον λογαριασμό και αποδίδονται στο κράτος.
Τι είναι οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις;
Για όλους τους καταναλωτές οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις είναι ίδιες, ανεξάρτητα από τον προμηθευτή που έχουν επιλέξει και ανάλογα με την κατηγορία του τιμολογίου που ανήκουν. Αφορούν χρεώσεις που επιβαρύνουν όλους τους καταναλωτές που κάνουν χρήση των υποδομών ηλεκτρικής ενέργειας.
Τηλέφωνα για βλάβες στο Ηλεκτρικό Ρεύμα.
- Κέντρα Βλαβών Αττικής: Αθηνών 10503, Πειραιώς 10504, Περιστερίου 10505, Μεσογείων 10506, Ελευσίνας 10507, Φιλοθέης-Κηφισιάς 10508, Καλλιθέας 10509.
- Κέντρα Βλαβών Θεσσαλονίκης: Δυτικής Θεσσαλονίκης 10521, Κέντρο Θεσσαλονίκης 10522, Ανατολικής Θεσσαλονίκης 10523.
Τηλέφωνα για Βλάβες στο Φυσικό Αέριο.
- ΕΔΑ Αττικής: 800 11 11 330 / 11322
- ΕΔΑ Θεσσαλονίκης: 10302
- ΕΔΑ Λοιπής Ελλάδος: 800 11 22 222 / 210 5551666